mandag den 29. april 2013

Madklubben, Vesterbro

Jeg var på Madklubben i lørdags med en gammel veninde, inden vi skulle til koncert med Rasmus Walter, inde i Vega. Billederne er taget inde i "mørket" med min venindes iPhone, og jeg beklager virkelig kvaliteten deraf. Men jeg synes bare I skulle se hvilket lækkert mad jeg fik. Det var den Madklubben som ligger på Vesterbrogade 62 og jeg kan virkelig anbefale den til alle der går ind for god og hurtig service samt fantastisk lækkert mad til en billig pris.

Jeg fik forret, hovedret og et glas vin og kom af med 175 kr. :-)

Forret: 
Kalvecarpaccio med portobello, parmasan og små ristede løgringe.

Hovedret:
Grydestegt poussin med kål, majroe og trøffelsovs.

4 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Øj, hvor ser det bare lækkert ud - bliver helt sulten!

- Anne

Toppenfin sagde ...

Det kan jeg godt forstå - jeg går også bare og venter til jeg en dag skal derind igen! :-)

Vanessa sagde ...

Mmm, det ser jo lækkert ud. Du må tage mig derhen ;) hihi

Toppenfin sagde ...

Lækker OG billigt - kan næsten ikke gøres bedre :-)